Evidenca ur: po 3 letih v 3 tednih našli rešitev

V tem tednu smo zaključili pogajanja o zakonu o evidencah delovnega časa. Naša ekipa na ministrstvu je potrebovala 3 tedne, da je s predstavniki delodajalcev in zaposlenih uskladila predlog, ki je pred tem 3 leta čepel na mrtvi točki v ekonomsko-socialnem svetu.
Rešitev je, da se elektronska evidenca ne bo uvedla obvezno za vsa podjetja. Obvezno pa bodo aplikacijo morali uporabljati:
  • ob ugotovitvi kršitev delovnopravne zakonodaje s strani inšpektorata,
  • na zahtevo sindikalnega zastopnika ob potrditvi s strani inšpektorata,
  • po dogovoru med delodajalcem in zaposlenimi.
S tem zakonom smo dali inšpektoratu za delo in delovnim kolektivom v roke učinkovito orodje za preprečevanje kršitev pravic zaposlenih: do osemurnega delovnika, do odmora med delom, do počitka pred naslednjim delovnim dnem, do neizplačevanja nadur, itd.
Kršitve pravic delavcev bomo pod tem ministrstvom sistematično odpravljali!
Deli.