Potrebujemo nov zakon o medijih!

Bojan Požar je pred dnevi potrdil, da bo od NKBM kupil 44 blagovnih znamk (Lady, Jana, Stop, Naša Žena…) propadle družbe Delo revije. Pogodbo naj bi z NKBM predvidoma podpisal v prihodnjih dveh tednih, za kupnino pa naj bi neuradno odštel do 4 milijone evrov.

Pri tem nakupu navidez ni nič spornega, medtem ko poznavalci opozarjajo, da podrobna analiza zbuja vprašanje: kako lahko Bojan Požar dobi večmilijonsko posojilo od banke na majhno vrednost nepremičnin in podjetja Lanka Media, ki je lani imelo le 134 tisoč evrov prihodkov in 39.324 evrov dobička (slednja ima v lasti družbo Report, ki je imla 125 tisoč evrov prihodkov ter 15.500 evrov čistega dobička)?
http://www.finance.si/8823113/Je-Bojana-Požarja-sofinancirala-državna-NLB

Kdo bo financiral tajkunski prevzem blagovnih znamk propadle družbe Delo revije?

Dr. Marko Milosavljević opozarja, da bo podrobnosti nakupa pokazala šele pogodba. Pri tem poslu ga najbolj preseneča ravno finančna konstrukcija, ki spominja na primer 3Lan in je samo še en opomnik, da je razmerje med vrednostjo podjetja, ki ga ima Požar, njegovim prometom in tem, kaj kupuje, ogromno. Zato vse kaže na to, »kako problematično je, da ministrstvo za kulturo v teh preteklih letih, čeprav je bilo na neki način podučeno s primerom Večer, ko je šlo za netransparentno finančno konstrukcijo in za očitno politično ozadje, ni uspelo še spremeniti zakona o medijih.«
http://4d.rtvslo.si/arhiv/prispevki-in-izjave-odmevi/174339715

V Združeni levici opozarjamo, da je nujna sprememba zakona o medijih. Novi Zakon o medijih mora nujno urediti delovanje medijske krajine v Sloveniji in omogočiti vpogled v finančno konstrukcijo in transparentnost delovanja medijskih lastnikov: od kod prihaja njihov denar denar, na kakšen način financirajo medijske prevzem in nakupe, ali so to krediti, ali so to lastna sredstva in seveda, ali za temi sredstvi stojijo podjetja s poštnimi nabiralniki?

Foto: Finance

Deli.